vr 21 nov 2014 | 13.00 | Grote Zaal |
De allerlaatste inzichten over neuromarketing en gedragsbeïnvloeding!
Neuromarketing heeft ons vakgebied op z’n kop gezet. Door in het brein van de consument te kijken, kunnen we zien wat hen daadwerkelijk beweegt. We weten nu dat het er niet zo zeer omgaat wat consumenten zeggen, maar om wat ze feitelijk ‘denken’ en ‘doen’.
Tijdens het tweede EURIB jaarcongres The Naked Consumer wordt gefocust op deze twee aspecten. Bij ‘doen’ wordt ingegaan op nudging en A/B-testen. Hierbij worden vaak simpele, maar wel ‘sophisticated’ prikkels ingezet om gedrag van consumenten te veranderen. Met veelal spectaculaire resultaten! Wat betreft ‘denken’ zal gefocust worden op de laatste ontwikkelingen van neuromarketing. Prof. Willem Verbeke zal op geheel eigen wijze de ontwikkelingen van het afgelopen jaar schetsen. De internationale key-note wordt verzorgd door Gemma Calvert, die al in 1999 Londen Neurosense oprichtte, één van de eerste onderzoeksinstituten op het gebied van neuromarketing. Calvert toonde onder meer aan dat het merk Apple bij fans het hersengebied activeert waar gelovige mensen hun religieuze ervaringen opslaan. Onze kennis over informatieverwerking door consumenten is drastisch veranderd. Blijf daarom goed op de hoogte en schrijf je nu in voor het Jaarcongres The Naked Consumer.
Het congres The Naked Consumer vindt plaats op vrijdagmiddag 21 november, van 13.00 tot 17.00 uur afgesloten door een borrel, in het Erasmus Paviljoen te Rotterdam. Entreeprijs bedraagt €345 (excl. BTW)
Inschrijven? Dat kan hier! Ook vind je op die pagina meer informatie over de sprekers en onderwerpen.
Het congres The Naked Consumer vindt plaats op vrijdagmiddag 21 november, van 13.00 tot 17.00 uur afgesloten door een borrel, in het Erasmus Paviljoen te Rotterdam. Entreeprijs bedraagt €345 (excl. BTW) Inschrijven? Dat kan hier! Ook vind je op die pagina meer informatie over de sprekers en onderwerpen.
Subscribe to our newsletter for special deals, events and job offers.